Tent Grupa

Produkcja nośników reklamy pneumatycznej

Poznaj historię naszej współpracy!

Dopasowaliśmy markę. Zwiększyliśmy zaangażowanie. Osiągneliśmy wspólne wyniki!

Pierwsze poznanie

1

Po pierwszym kontakcie mailowym, w którym została wyrażona obustronna chęć współpracy, Grupa Tent wypełniła oraz odesłała brief, w którym zamieściła wszelkie odpowiedzi na nasze pytania. 

 

Po szczegółowej analizie konkurencji, aktualnej sytuacji na rynku oraz dostępnych możliwości rozpowszechnienia świadomości o marce, przygotowaliśmy strategię – i spotkaliśmy się na wideo call. Po omówieniu wstepnych działań, przypieczętowaliśmy naszą współprace podpisaniem umowy

Strategia

2

Wyznaczyliśmy główne cele – które wspólnie z Tent Grupa planujemy osiągnąć! Zbudowaliśmy innowacyjną strategię działania na podstawie odpowiedzi zamieszczonych w briefie oraz zgodnie z oczekiwaniami klienta.

 

W zamierzeniu było stworzenie strategii marketingowej, która obejmuje działania zarówno na Facebook’u jak i na Instagramie. Po dogłębnej analizie branży, postanowiliśmy stworzyć całkowicie nową odsłonę firmy!

 

Wizualizacje 3D idealnie sprawdzają się w branży reklam pneumatycznych! Wiadomym było, że kreacje reklamowe wzbogacone w odpowiednie grafiki – odniosą pełen sukces!

Kreacja graficzna

3

Stworzyliśmy całkiem nową odsłonę fanpage’u firmy znajdującą się na Facebook’u oraz jej profilu na Instagramie. Jak to zrobiliśmy? Zastosowaliśmy najlepsze wizualizacje 3D, które perfekcyjnie oddają każdy cal produktów wychodzących spod ręki Tent Grupa! Działania mające na celu zwiększenia zaangażowania użytkowników na stronach są prowadzone na dwóch platformach jednocześnie.  

 

Innowacyjne, świeże oraz kreatywne szaty graficzne w formie wizualizacji 3D, które swoim wyglądem od razu przyciągają uwagę potencjalnego klienta i zdecydowanie wyróżniają się na tle konkurencji, pozostawiając im wiele do życzenia. Obejmują one posty statyczne oraz posty dynamiczne (animacje), a ich zróżnicowanie niesamowicie urozmaica cały content strony!

 

Kreacje reklamowe

4

Kolejnym naszym krokiem do zwiększenia rozpoznawalności Tent Grupa było oczywiście prowadzenie kampanii Facebook ADS! Rozpoczęła się ona 30.07. Reklama wyświetlana była nie tylko na Facebooku, ale również na Messengerze i Instagramie. Precyzyjne ukierunkowanie sprawiło, że każdy mógł stać się potencjalnym klientem! 

 

Tworzenie kampanii Facebook Ads między innymi właśnie na platformie Facebooka, Messengerze oraz Instagramie przyniosło wiele korzyści. Dzięki tego typu reklamom, trafiamy do większej liczby odbiorców, a dzięki temu wzrasta budowanie świadomości marki.

 

Takie działania pozwalają kierować ruch na stronę Tent Grupa – a co za tym idzie – zwiększyć konwersję. Jej efektem jest zwiększenie aktywności użytkowników względem publikowanych treści. 

Rezultaty

5

Przykładem odpowiednio działających kreacji reklamowych są posty, które w odpowiedni sposób promujemy – dlatego zostają zwiększone wszelkie aktywności, typu liczba like’ów pod udostępnionymi treściami lub otwieranie zdjęć, wizualizacji czy też przechodzenie do profilu.

 

Rosną również polubienia strony i suma zainteresowanych nią osób. Dzięki prowadzeniu Google ADS została zwiększona świadomość marki, która pozytywnie wpłynęła na jej renomę. Jednak nie można przejść obojętnie obok…zwiększonej aktywności wśród użytkowników na stronie!

 

Takie rezultaty idealnie pokazują, że reklama została idealnie dopasowana i dostosowana do grupy docelowej –  a gdy tak się dzieje, użytkownicy są bardziej skłonni do reakcji na wszelkie treści i reklamy.

Wyniki

6

Przejścia na stronę

30812

Od rozpoczęcia współpracy, reklamy Tent Grupy wygenerowały ponad 30 tyś przejść na stronę!

Zasięg na Facebooku

Kreacje ADS osiągnęły 2,7 tys. % wzrostu aktywności użytkowników, którzy podjęli interakcję z Tent Grupą!

0%

Zadzwoń do nas

+48 507 591 881